Byterminalen

Lenge siden det ble oppdatert her nå. Men jeg har fått arbeidstasjonen oppe å gå igjen, så nå er det bare for meg å huske og oppdatere jevnlig, noe som ofte går i glemmeboken.

Skal prøve å markedsføre meg litt bedre fremover så jeg får fylt opp kalenderen min i sommer. Kanskje jeg får litt trening i andre fotosjangere. Håper på å få fotografer noen konfirmanter i allefall så får vi se hvordan det går.

Slenger også ut noen bilder fra byterminalen i Stavanger som ble tatt for to uker siden.

Bildene er tatt på ISO1600 så er støyen reduser litt i Lightroom 3

Når dere først er innom, sjekk ut Facebook-siden min!

Eller følg meg på twitter!

Legg igjen en kommentar

