Stresstur til Stavanger

Hei, som noen fikk med seg gjennom facebook siden min i går, fikk jeg vite i siste sekund at jeg kunne være med til Stavanger for en liten action shoot. Som lokale vet er det å bo på Sola en plage når det gjelder
busstilbud på lørdager og på søndag helt umulig. Så jeg måtte løpe inn til «Sentrum» for å rekke bussen (som som forøvrig går 1 gang i timen), noe jeg ikke rakk, så måtte vente på neste. Men kom meg til stavanger rundt 19:30 og ned på Oljemuseet der shooten skulle foregå. Der ble det litt stress med lyssetting og fotografering men fikk noen shots.

Dette er også den første gangen jeg prøver på off-camera flash i action sammenheng. Likte det men det
krever en god del mer trening før ting er som det skal, så får håpe på en bra sykkelsessong med masse fotografering.

Setter stor pris på tilbakemeldinger!

Når du først er her kan du vel følge meg på facebook?

4 Svar til “Stresstur til Stavanger

  1. skulle gjerne likt inlegget, men jeg har ikke bruker så det ble litt vanskelig. men det var fine bilder! :)

  2. Selvfølgelig skal du få russekort, du bor jo like i nærheten. (sandnes – stavanger, pretty close)
    Må bare si: wow, du tar UTROLIG kule og ikke minst bra bilder!

    – Guro

Legg igjen en kommentar

