Arbeidsro

Rydda litt på arbeidsplassen i dag

Fikk kjapt et mye bedre arbeidsmiljø og ser frem til å bruke en god del timer i det «Digitale Mørkerom».

Tenkte også jeg skulle lese gjennom det jeg har av fotomagasiner, så jeg forhåpentligvis lærer noe nytt. Er endel sider men gleder meg allerede til å lese mer om RAW og photoshop. Håper å forbedre arbeidsflyten min noe. Har også lært endel knep i Lightroom for å øke arbeidsflyten og organiseringen av bildene.

 

Har vært litt lite oppdateringer på bloggen i det siste men har vært ganske hektisk den siste tiden på skolen, og med jobbsøknadene. Har også endel eksamener frem mot 17. mai og er i tillegg russ i år, så vi får se. Skal i allefall oppdatere endel i russetiden med forskjellige røverhistorier og bilder.

Over and out!

Legg igjen en kommentar

